Subarumannen

Subarus målgruppe er 50+ og befinner seg utenfor de store byene, og de gir merket bransjens høyeste score på driftssikkerhet og fremkommelighet

33261 a5449 original

Subarus målgruppe er 50+ og befinner seg utenfor de store byene, og de gir merket bransjens høyeste score på driftssikkerhet og fremkommelighet. Problemet er at Subaru har for lav kjennskap, og utfordringen er derfor å finne tiltak som i tillegg til pris- og modellkommunikasjon kan løfte oppmerksomheten. Annonsen ble målt av Aftenposten til det høyeste de noen gang har mål på ”oppmerksomhet” og ”kreativ”. Den var forhåndsgodkjent av forhandlerforeningen, som også kjørte den i etterkant. Annonsen fikk 3 dagers mediedekning i etterkant...

3927-5bfe0-original.pdf

721-64ffc-original.pdf PDF, 648.541 KB
Last ned

Involverte byråer

95031 b22ea original

Futatsu Industries