Superenkel Forskning
Det er stor konkurranse mellom de ulike flyselskapene. Alle reklamerer med fordeler og lave priser, noe som gjør at det er stor usikkerhet der ute om hva man får, hvorfor noen er dyrere enn andre, rett og slett om man blir lurt. Norwegian hadde derfor behov for å på en enkel måte fortelle om sin forretningsmodell, sine fordeler og om hvorfor prisene er så lave som de er.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Det er stor konkurranse mellom de ulike flyselskapene. Alle reklamerer med fordeler og lave priser, noe som gjør at det er stor usikkerhet der ute om hva man får, hvorfor noen er dyrere enn andre, rett og slett om man blir lurt.
Norwegian hadde derfor behov for å på en enkel måte fortelle om sin forretningsmodell, sine fordeler og om hvorfor prisene er så lave som de er.
7207-5bce5-original.pdf
7208-e1059-original.pdf
7210-9e43f-original.pdf
7209-a1735-original.pdf
7211-f8494-original.pdf
7212-717d9-original.pdf
7213-7ffe1-original.pdf
7214-8b174-original.pdf
Involverte byråer
Publicis Kitchen