Si hei til nye CHOOOSE av Heydays

Heydays har jobbet med CHOOOSE på merkevarestrategi, visuell identitet, aktivering og webdesign.

CHOOOSE er et norsk klima- og teknologiselskap som integrerer sømløs klimakompensasjon for e-handel og digitale møtepunkt der merkevarer engasjerer forbrukere.

Selskapet har utviklet en plattform som gjør det enkelt for individer og organisasjoner å kompensere CO2-avtrykket sitt ved å koble seg opp mot de beste og mest anerkjente klimaprosjektene i verden.

1 chooose logo
2 chooose posters
3 chooose embroided logo

Selskapet samarbeider med over 170 internasjonale merkevarer, og ble i 2020 utnevnt som en av Europas mest spennende teknologibedrifter av anerkjente Tech5, Ayden og The Next Web. CHOOOSE jobber blant annet med kunder som Outdoor Voices, Designers Remix, Norwegian, Heathrow, Matchabar, Astrid S og foodpanda.

4 chooose billboards
5 chooose logo footprint
6 chooose letter

Heydays har jobbet med CHOOOSE på merkevarestrategi, visuell identitet, aktivering og webdesign. 3D-designer Jungmin Ryu ble involvert for å gjenskape CHOOOSE sin allerede velkjente maskot i flere dimensjoner.

7 chooose stickers
8 chooose monster
9 chooose web

Den nye visuelle identiteten skal først og fremst gi mer dybde og karakter til den eksisterende rosa personligheten deres. Den skal også bidra til større kommersiell appell og fungere som en visuell verktøykasse skreddersydd for en digital merkevare.

9 chooose web
10 chooose mobile wide
11 chooose badge

Involverte byråer

92392 d0313 original

Heydays