«The Blurry Child»

Brilleland, i samarbeid med Vision For All, oppfordrer alle som har mulighet til å levere inn briller de ikke lenger bruker. Slik kan personer uten samme muligheter som oss få briller gratis.

Brilleland

I samarbeid med Vision For All jobber Brilleland med å tilby gratis briller til personer med synsvansker i land der helsetilbudet ikke strekker til. Dårlig syn rammer folk i alle aldre, men kanskje aller verst er det for barn, som ikke vet forskjellen på godt og dårlig syn. I filmen får vi oppleve, fra barnets perspektiv, hvor frustrerende skolehverdagen kan være når du ikke kan se klart.

– Brilleland ønsker å bidra til et enda sterkere fokus på øyehelse, både for oss her i Norge, men også for personer uten samme muligheter som oss. Enten det skyldes manglende ressurser eller tilgang på optikere. Vi fortsetter derfor vårt gode samarbeid med Vision For All og oppfordrer alle som har mulighet til å levere inn briller de ikke lenger bruker, som blir gitt via VFA til de som trenger det aller mest. En stor takk til teamet i Kitchen for å ha gjort denne filmen mulig, sier Hanne Kroken og Nina Namvar, henholdsvis markedsansvarlig og markedskoordinator i Brilleland.

Se filmen her.

Dette er Kitchens første interne reklameproduksjon etter at de fikk inn en ny Head of Film i Thomas Haugersveen samt produsent Tarek Selim. De har startet prosessen med å ruste opp produksjonsavdelingen for å kunne gjennomføre større produksjoner.

Involverte byråer

87152 b889b original
Publicis Kitchen
M

Mari Sjølyst

Prosjektleder

T

Tarek Selim

Produsent

H

Hung Pham

B-foto

S

Stine Røkenes

Prod.ass / praktikant

Kringle Film Filmproduksjon
P

Petter Brenni Gulbrandsen

Filmfotograf

Andre involverte

D

Didrik Bråthen

Grade

H

Hanne Kroken

Markedsansvarlig i Brilleland

N

Nina Namvar

Markedsansvarlig i Brilleland