TINE og McCann melker suksesskonsept

TINE lanserer en ny runde sponsorvignetter under OL i Pyeongchang. McCann og Storm Studios står bak.

88404 dad65 original
88405 48033 original
88406 9ea07 original
88407 92efb original
88408 6d4d3 original

Som en av hovedsponsorene, holder TINE et høyt trykk under TV-sendingene fra Sør-Korea. Med suksessen fra sommer-OL i Rio var det naturlig å videreføre konseptet til vinterlekene. De seks sekunder korte sponsorvignettene scoret den gang langt over meieriprodusentens benchmark på de fleste av de viktigste posttest-parameterne. Idéen er del av sponsorkonseptet #næringtildrømmene.

– Vi er like fornøyd med resultatet som sist og forventer like god respons denne gangen. Det er utrolig at historiefortelling på seks sekunder kan ha så god effekt, sier leder for TINE-profil, Ann-Kristin Syversen.

TINE samarbeider tett med norsk toppidrett og mange av Norges største atleter og forbilder om kosthold og ernæring. Både i hverdagen og inn mot OL. For de fleste er TINE-produkter som Tinemelk, Norvegia, brunost og yoghurt viktig drivstoff på vei mot OL-drømmen.