Tung rekruttering til Premier League

Med kampanjen «Oss fotballfans i mellom» sparker Komplett.no igang Premier League.

18186 fdf21 original
18187 8dbe3 original
18188 65b96 original
18189 63483 original

Dette er mer enn kun en fin måte å selge produkter på: For Komplett
handler det også om å forme bedriftskulturen på en god måte. Hos
Komplett er det ikke bare hyggelige mennesker, men de som jobber der er
også minst like fotballgale som de som ser på TV-sendingene, sier
Lars-Go¨ran Uddman, prosjektleder hos Acne Advertising.

Bruker egne ansatte. TV2 satser stort på Premier League, og Komplett.no er hovedsponsor for
2011 og 2012. Tolv filmer, med aktører fra blant annet Kompletts egne
ansatte, skal illustrere selskapets og nordmennenes kjærlighet til
ligaen. De ansattes lidenskap for sporten er i hjertet av filmene.

Svært mange av oss i Komplett-konsernet er genuint interesserte i
engelsk fotball. Vi har det gøy sammen og spøker vennskapelig om
klubbrivalisering mellom kolleger. Vi håper dette kommer fram i
reklamefilmene. Forhåpentligvis får seerne en feel good-følelse når vi
ruller igang, sier Kompletts administrerende direktør Anton Hagberg.

Regissør: Susanne Falkum Løvik, Babusjka

Creative Director: Erik Bergqvist, Acne Advertising Operativ

Prosjektleder: Sofie Holmström, Acne Advertising

Prosjektleder: Lars-Göran Uddman, Acne Advertising

Produsent: Mads Astrup Rønning, Babusjka

Oppdragsgiver: Bjørn Henning Rørvik, Komplett

Involverte byråer

Acne Advertising