Tusenvis av bedrifters forlengede arm

Bring lanserer det nye nordiske kommunikasjonskonseptet «Når vi jobber for deg – blir vi deg».

90542 82926 original
90543 68de0 original
90544 263d1 original
90546 4a601 original
90547 e6df2 original

I disse dager lanserer Bring et nytt nordisk kommunikasjonskonsept for de neste tre årene, signert Ernö. Konseptet skal bidra til å synliggjøre og forsterke Brings rolle som strategisk partner og logistikkleverandør i det nordiske markedet.


– Ofte kan vi i Bring være det eneste fysiske kontaktpunktet mellom kundene våre og deres kunder, og det forplikter. Derfor er vi bevisste på at i det øyeblikket vi tar over en pakke fra kundene våre, opptrer vi ikke lenger bare på vegne av oss selv, men på vegne av dem. Da forvalter vi ikke lenger bare vår egen merkevare, men også deres, sier markedssjef i Posten og Bring, Monica Solberg.


Den viktigste delen av handleopplevelsen


– I takt med økende handel, er gode leveranser viktigere enn noen gang. Våre undersøkelser viser at så mange som syv av 10 som handler på nett, ser på leveransen som den viktigste delen av handleopplevelsen. Det setter store krav til oss, og hvordan vi møter kundene våre. Dette fokuset på tillit er et av flere budskap som kommer til å bli viktige for oss de neste tre årene, fortsetter Solberg.


En rolle som forplikter


Med dette som bakteppe laget Ernö konseptet «Når vi jobber for deg – blir vi deg»


– Brings egne nordiske driverundersøkelse peker tydelig på viktigheten av tillit ved valg av logistikkleverandør. Vår jobb ble å tydeliggjøre hvordan Bring hver dag operer som tusenvis av bedrifters forlengede arm, og fortelle historien om en holdning og en måte å se sin rolle på, som forplikter både internt i Bring og eksternt ovenfor deres kunder, sier strategisk rådgiver i Ernö, Odd Rune Farsund.


Kampanjen rulles nå ut gradvis i både Norge og Sverige over de neste månedene, på tvers av flater og kanaler.