
Nytt av året er at man i kampanjen setter søkelys på den skadeforebyggende atferden som påvirker kundeutbyttet. Dess færre skader, jo mer overskudd til deling mellom kundene.
– Som vi lover i kommunikasjonskonseptet «Ingen kjenner dagen bedre» kan vi i Gjensidige et og annet om hvordan man unngår skader og uhell. Men vi hadde ikke greid det alene. God forebygging skjer i samarbeidet mellom oss og kundene våre, derfor skulle det bare mangle at de også får sin del av overskuddet, sier Gro Grotle, markedssjef i Gjensidige, som er ansvarlig for aktiviteten sammen med sine kolleger Nina Esp Bhogal og Heidi Grundeland Maxwell.
Kampanjekonseptet «Takk! Og vær så god» vil leve på tvers av kanaler gjennom sommeren. Foruten en serie filmer produsert av Social Club med Jesper Ericstam på regi, har Aksel Jermstad og Tinagent portrettert Gjensidige-kunder rundt om i landet. Dertil består kampanjen av en rekke skreddersydde utendørsløsninger tilpasset miljøene de er plassert i.
Involverte byråer
Jesper Ericstam
Regissør
Henrik Lagercrantz
Executive producer
Elin Jonsson
Produsent
Henrik Stenberg
Director of Photography
Tinagent Produksjonsselskap
Aksel Jermstad
Andre involverte
Gro Grotle
Ansvarlig hos Gjensidige
Nina Esp Bhogal
Ansvarlig hos Gjensidige