Varmepumpekjennere velger Toshiba
I de nye filmene for Toshiba Varmepumper treffer du folk som koser seg med varmepumpen sin, på hver sin måte.
Aktuelt byrå
Futatsu Industries
Varmepumpemarkedet har kommet til en brytningsfase. Det er nå flere som bytter ut sin gamle varmepumpe, enn folk som skal kjøpe en ny.
– Folk som har hatt varmepumpe før har gjerne andre krav enn de som kjøper første gang. De vet at den skal vare i 10-15 år, og de er villige til å betale for det lille ekstra. Vi valgte å henvende oss til disse, sier rådgiver Svein Larsen i Futatsu.
Toshiba har vært pioneren på varmepumper, og vil oppleves som en oppgradering for de som velger varmepumpe for andre gang. Konseptet ble derfor: «Toshiba – for deg som vet hva du vil ha».
Det kreative teamet bak kampanjen skjønner godt at folk er opptatt av å velge den beste varmepumpen.
– Det handler om å ha det mest mulig komfortabelt hjemme. Vi husker jo hvor utrolig kaldt det var i vinter. I tillegg kan du bruke varmepumpen som Aircondition, det hadde vært i gull i sommer, sier Lina Nordland og Hilde Rød.
Filmene er laget i samarbeid med FUS! og regissør Morten Borgestad.