Velkommen til Nordnesbakken 4

Folk tror at Akvariet i Bergen kun er «fisker og pingviner» og ser ikke verdien av å kjøpe årskort. De tror de har sett det før, så hvorfor gidde å komme igjen?

Casefilm.

Destinasjonen har gjennom årene blitt så mye mer enn det. De arrangerer konserter, har byens beste takterrasse, kinosal, restaurant, med mer. Dette åpner opp for at man kan bruke Akvariet hele året, og for ulike typer besøk. Derfor revitaliserte vi en av Vestlandets mest innarbeidede merkevarer som et «hjem nummer to».

Akvariet Nordnesbakken 4 KF 01
Akvariet Nordnesbakken 4 KF 02
Akvariet Nordnesbakken 4 KF 03
Akvariet Nordnesbakken 4 KF 04
Akvariet Nordnesbakken 4 KF 05
Akvariet Nordnesbakken 4 KF 06
Akvariet Nordnesbakken 4 KF 07

Med årskort kan man være så mye på Akvariet at man nesten kan flytte inn. Dette gir ekstremt mye verdi for pengene, og gjør på mange måter destinasjonen om til byens hotteste leieobjekt. Derfor endret vi produktet fra årskort til årsleie og la hele Akvariet ut for leie (bokstavelig talt) med kampanjen «Velkommen til Nordnesbakken 4». En kampanje som treffer en satt målgruppe fra nye vinkler, ved å bruke uventet språk, overraskende kanaler og rause formater.

Involverte

V

Veline Høyland

Ansvarlig hos kunde

I

Ingvild Nesje

Ansvarlig hos kunde