Velkommen til Nordnesbakken 4
Folk tror at Akvariet i Bergen kun er «fisker og pingviner» og ser ikke verdien av å kjøpe årskort. De tror de har sett det før, så hvorfor gidde å komme igjen?
Destinasjonen har gjennom årene blitt så mye mer enn det. De arrangerer konserter, har byens beste takterrasse, kinosal, restaurant, med mer. Dette åpner opp for at man kan bruke Akvariet hele året, og for ulike typer besøk. Derfor revitaliserte vi en av Vestlandets mest innarbeidede merkevarer som et «hjem nummer to».
Med årskort kan man være så mye på Akvariet at man nesten kan flytte inn. Dette gir ekstremt mye verdi for pengene, og gjør på mange måter destinasjonen om til byens hotteste leieobjekt. Derfor endret vi produktet fra årskort til årsleie og la hele Akvariet ut for leie (bokstavelig talt) med kampanjen «Velkommen til Nordnesbakken 4». En kampanje som treffer en satt målgruppe fra nye vinkler, ved å bruke uventet språk, overraskende kanaler og rause formater.
Involverte byråer
Cathrine Haaland
Prosjektleder
Camilla Løland
Design
Svein Arne Nesøy
Motion
Involverte
Veline Høyland
Ansvarlig hos kunde
Ingvild Nesje
Ansvarlig hos kunde