Verdt å kjempe for
Mills lanserer denne uken en ny reklamefilm for Norges mestselgende ferske leverpostei. Reklamebyrået Hei! og produksjonsselskapet Pravda står bak.
Aktuelt byrå
Hei! Reklamebyrå
Alle ovnsbakte leverposteier fra Mills blir bakt i ekte ovner på gamlemåten. Det tar litt lenger tid, men det gir leverposteiene ekstra god smak og en flott, gylden stekeskorpe, sier produktsjef i Mills DA Renate Aspevik.
I den nye profilfilmen følger vi en ung, utålmodig lærling, når han på sin første dag på Mills Leverpostei fabrikken må lære seg at det tar tid å lage en skikkelig god leverpostei. Reklamefilmen er den tredje i rekken for Mills leverpostei bygget rundt kommunikasjonskonseptet «God smak er verdt å kjempe for».
Teamet hos Hei! er John Kåre Raake, Per Bremer og Lene C Iversen
Ansvarlig hos kunde er Renate Aspevik & Arnt Ove Dalebø
Produksjon er ivaretatt av Erik Schøien og Jarle Tangen i Pravda
Filmen er regissert av Glenn Huth Mæland og fotograf har vært Jon Gaute Espevold
Involverte byråer
Hei! Reklamebyrå