Vipps – anbefalt av brødrister

Vipps og Anorak med ny kampanje spilt inn i nettbutikker.

For å få enda flere til å velge Vipps som betalingsløsning på nett, har de i sin nyeste kampanje fått med seg en gjeng ambassadører som både kan netthandel og er komfortable foran kamera. De hadde heller ingen kvaler med å stille seg bak budskapet om at du burde betale med Vipps på nett, fordi det går fortere.

– For å få flere til å huske på Vipps når de skal betale for ting på nett, tror vi folk behøver å se Vipps sammen med ting. Derfor har vi gitt et eklektisk utvalg produkter fra nettbutikker hovedrollen i kampanjen, sier rådgiver Kine Werenskiold.

Det kreative teamet mener de har fått maks ut av rollebesetningen:

– Å jobbe med puter, stearinlys, fotballer, leppestifter og brødristere har vært både lærerikt og morsomt. De har levert over forventning. Vi håper og tror at filmene kan føre til at flere betaler med Vipps på nett, sier Lars Holthe og Peter Power.

Fokuserer på netthandel med glimt i øyet

– På vei inn i julehandelen ønsker vi å sette fokus på netthandel med Vipps, helst med glimt i øyet. Denne nøtta var nødvendigvis ikke så enkel å knekke, men våre supervippsere Kine Bergseth og Christian Etholm gjorde en formidabel innsats sammen med Anorak for å finne relevante historier, sier Hanne Norstrøm-Ness, juleentusiast i Vipps.

−Vi var litt spente på rollebesetningen i filmen, men teamet har jobbet godt med å fjerne både primadonnanykker og litt sjenerte hovedpersoner. Vi er rett og slett strålende fornøyd og gleder oss til å vippse jula inn. På nett altså, fortsetter Norstrøm-Ness.

Filmene er produsert av Sagveien Resort og Storm Studios med Jon Iver Helgaker og Jonas Torgersen på regi.