



Fokuset er på regningsbetaling, og hvor enkelt det kan gjøres med Vipps. Dette er den største kampanjen etter at de ble eget selskap i november i fjor.
− Vipps har allerede gjort betaling befriende enkelt, og nå gjør de det enda enklere for folk å betale regningene sine, bidra til mindre papirbruk og at samfunnet kan gjøre besparelser ved å kutte papirfakturaen, sier Kjetil Skogly, rådgiver i POL, som står bak kampanjen.
Det kreative teamet mener at følelsen av frustrasjon er noe de fleste kan kjenne seg igjen i:
– Det er mange grunner til å betale regningene rett i Vipps, men for folk flest tror vi det bare er befriende å slippe endeløse KID-nummer. Det er i alle fall noe vi får fnatt av, sier det kreative teamet Thea Emanuelsen og Anders Arnoldsen Holm.
I spilleren kan du se hovedfilmen «Erik får fnatt», samt tre kortere oppfølgere.
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2018 Film