![90224 dd969 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/90224-dd969-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![90225 98a87 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/90225-98a87-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![90226 aeea3 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/90226-aeea3-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![90227 25b56 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/90227-25b56-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
Fokuset er på regningsbetaling, og hvor enkelt det kan gjøres med Vipps. Dette er den største kampanjen etter at de ble eget selskap i november i fjor.
− Vipps har allerede gjort betaling befriende enkelt, og nå gjør de det enda enklere for folk å betale regningene sine, bidra til mindre papirbruk og at samfunnet kan gjøre besparelser ved å kutte papirfakturaen, sier Kjetil Skogly, rådgiver i POL, som står bak kampanjen.
Det kreative teamet mener at følelsen av frustrasjon er noe de fleste kan kjenne seg igjen i:
– Det er mange grunner til å betale regningene rett i Vipps, men for folk flest tror vi det bare er befriende å slippe endeløse KID-nummer. Det er i alle fall noe vi får fnatt av, sier det kreative teamet Thea Emanuelsen og Anders Arnoldsen Holm.
I spilleren kan du se hovedfilmen «Erik får fnatt», samt tre kortere oppfølgere.
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2018 Film