Walk-and-talk-menn blir vakrere med LADY

Ny kampanje for Jotun LADY viser hvordan riktig maling kan gjøre en forskjell i folks hjem.

Jotun walkandtalk

– LADY Pure Color er Jotuns vakreste maling til interiør. Sammenlignet med andre malinger i markedet har den helt unike egenskaper på matthetsgrad, finish, fargegjengivelse og slitestyrke. Det er ikke alle som er like investert i malingsegenskaper som oss i Jotun, så derfor var viktig for oss å fortelle forbrukerne hvorfor det er verdt å betale litt ekstra for å få det perfekte sluttresultatet man ønsker seg. Sammen med TRY har vi laget noen filmer som får fram LADY Pure Color sine egenskaper og styrker – og som forhåpentligvis skal få folk til å trekke litt på smilebåndet, sier Kristian Faldbakken, brand manager i JOTUN.

Kampanjen er utviklet av Sebastian Rasch og Mads Rolland Krogh i TRY, Julian Hagemann står for regi og TRY Film har produsert filmene.

– Det er, tro det eller ei, ikke noe automatikk i at slitestyrke og matthetsgrad engasjerer folk, så for oss var det viktig å pakke disse produktfordelene inn i kommunikasjon som både underholder og får fram hvorfor folk skal bry seg. Og det håper jeg vi har klart, sier Sebastian Rasch.

Andre involverte

K

Kristian Faldbakken

Ansvarlig hos kunde

P

Philip Esnault

Ansvarlig hos kunde

K

Katrine Elisabeth Sund

Ansvarlig hos kunde