
– LADY Pure Color er Jotuns vakreste maling til interiør. Sammenlignet med andre malinger i markedet har den helt unike egenskaper på matthetsgrad, finish, fargegjengivelse og slitestyrke. Det er ikke alle som er like investert i malingsegenskaper som oss i Jotun, så derfor var viktig for oss å fortelle forbrukerne hvorfor det er verdt å betale litt ekstra for å få det perfekte sluttresultatet man ønsker seg. Sammen med TRY har vi laget noen filmer som får fram LADY Pure Color sine egenskaper og styrker – og som forhåpentligvis skal få folk til å trekke litt på smilebåndet, sier Kristian Faldbakken, brand manager i JOTUN.
Kampanjen er utviklet av Sebastian Rasch og Mads Rolland Krogh i TRY, Julian Hagemann står for regi og TRY Film har produsert filmene.
– Det er, tro det eller ei, ikke noe automatikk i at slitestyrke og matthetsgrad engasjerer folk, så for oss var det viktig å pakke disse produktfordelene inn i kommunikasjon som både underholder og får fram hvorfor folk skal bry seg. Og det håper jeg vi har klart, sier Sebastian Rasch.
Involverte byråer

Sven Jensen
Rådgiver
Mette Lange
Prosjektleder
Mari Paus
Produsent
Alexander Hauge
Klipp
Andre involverte
Kristian Faldbakken
Ansvarlig hos kunde
Philip Esnault
Ansvarlig hos kunde
Katrine Elisabeth Sund
Ansvarlig hos kunde