Who Let the Dogs Out?

Hvem sa at 7-Eleven og Narvesen skulle beholde pølse-segmentet for seg selv?

46579 4105e original
46582 ef834 original
46585 7902f original
46588 e74f6 original
46591 aab9b original
46594 e6b5f original

Den som har sluppet de varme pølsene fri er Deli de Lucas fryktløse leder, Tormod Lier og hans marketing-team. Da de ga oss briefen var hovedutfordringen at pølsesegmentet i Norge lenge har tilhørt Deli de Lucas hovedkonkurrenter, 7-Eleven og Narvesen. Imidlertid var ikke teamet redde for å ta utfordringen fra «pølseetablissementet», grunnet den fantasiløse og lite varierte måten de markedsfører sine varer på.

Holidesign er selv et lite og uavhengig selskap, en «underdog» av et byrå som satte pris på muligheten til å utfordre de mektige reklamebyråene. Når alt er sagt og gjort så har satsingen allerede betalt seg: Salget av besteselgeren Spicy Pesto Calzone har doblet seg, og det er tall som snakker for seg selv.


Involverte byråer

Holidesign