Who Let the Dogs Out?
Hvem sa at 7-Eleven og Narvesen skulle beholde pølse-segmentet for seg selv?
Aktuelt byrå
Holidesign
Den som har sluppet de varme pølsene fri er Deli de Lucas fryktløse leder, Tormod Lier og hans marketing-team. Da de ga oss briefen var hovedutfordringen at pølsesegmentet i Norge lenge har tilhørt Deli de Lucas hovedkonkurrenter, 7-Eleven og Narvesen. Imidlertid var ikke teamet redde for å ta utfordringen fra «pølseetablissementet», grunnet den fantasiløse og lite varierte måten de markedsfører sine varer på.
Holidesign er selv et lite og uavhengig selskap, en «underdog» av et byrå som satte pris på muligheten til å utfordre de mektige reklamebyråene. Når alt er sagt og gjort så har satsingen allerede betalt seg: Salget av besteselgeren Spicy Pesto Calzone har doblet seg, og det er tall som snakker for seg selv.
Involverte byråer
Holidesign