Frister med veldedig kampanje

Clear Channel lanserer konkurranse der etablerte byråer skal kjempe mot kreative studenter. Premien er reklameplass til nær to millioner kroner til en veldedig organisasjon som fortjener mer oppmerksomhet og synlighet i julegave.

Clear Channel gjør i år en vri på sin årlige utdeling av reklameplass til en veldedig organisasjon, og inviterer til en kreativ konkurranse hvor både studenter og byråer, innenfor reklame, media, PR og kommunikasjon, kan delta

– Vi jobber daglig svært tett med kreatører og ser at det er en enorm kreativitet der ute. Med denne konkurransen ønsker vi å inspirere og løfte kreativ og innovativ DOOH som i tillegg bidrar til en god sak. Her kan man som kreativt team i både byrå og som student konkurrere om å gi bort en julegave som betyr noe for de lokale heltene der ute, som hver dag jobber for sin hjertesak i Norge, sier Peder Normann Aarum, Head of Marketing & Create i Clear Channel. 

Du finner konkurransen på lokalehelternorge.no.

Vinneren blir juryert av en folk fra reklame- og mediebransjen, ledet av juryleder Peder Normann Aarum fra Clear Channel.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.