AD-studenter stiller ut motekampanjer
Bachelorstudiet i Art Direction på Westerdals Oslo Act arrangerer den årlige endagsutstillingen av moteprosjektet Eye Candy førstkommende torsdag.
AD-studentene fra Westerdals Oslo ACT har denne gangen fått fritt spillerom til å lage motekampanjer for merkene Kaibosh, Graa, Marchmann og HAIKW/, og utstillingen har som formål å vise fram det brede spennet av motefotografi og fashionfilm slik det er i 2016.
Profilerte fotografer som Massimo Leardini, Yoo Sun, Trine Hisdal, Pål Laukli, Sara Marie Ramsøe og Morten Qvale er blant de som har bidratt i prosjektet, samt et stort knippe make-up artister, stylister, modeller og filmfotografer.
– Eye Candy gir oss som studenter en fantastisk mulighet til å få hands-on erfaring med prosessen fra idé til ferdigstilt resultat. Utstillingen er også en god eksponeringsmulighet for fremtidige arbeidsgivere, og viser hvilke uttrykk vi har sansen for, sier Kjersti Riise Skallerud, som er markedsansvarlig for utstillingen.
Eye Candy er gratis og foregår på torsdag på Paleet på Karl Johan mellom 10.00 og 20.00.