Anti lanserer livsstilsmagasin

I høst lanserer design- og kommunikasjonsbyrået ANTI A New Type of Imprint, et nytt livsstilsmagasin som skal gi innblikk i det kreative Norge.

49880 ceaf2 original
Veronica Mike Solheim og Kenneth Pedersen. Foto: ANTI

Med redaktør Veronica Mike Solheim i spissen skal magasinet fortelle historiene til de kreative menneskene som har satt sine spor på den norske kulturhistorien, og de som er i ferd med å endre den, intet mindre.

Vårt mål er å bli kjent med kreatørene og fortelle historiene som ligger bak arbeidet

– Det skjer noe spennende i Norge. Våre stolte håndverkstradisjoner flettes sammen med en urban og moderne nordisk tankegang. A New Type of Imprint er en hyllest til denne endringen og menneskene i det norske kreative landskapet. Vårt mål er å bli kjent med kreatørene og fortelle historiene som ligger bak arbeidet, forteller redaktør Veronica Mike Solheim.

Globalt nedslagsfelt

A New Type of Imprint lanseres i begrenset opplag i høst, men kan forhåndsbestilles på nett allerede i dag. Det skal også selges i utvalgte butikker i blant annet New York, Paris, Oslo, Tokyo og Jakarta.

– Mike og konseptet hennes ga oss muligheten til å ta vårt første steg inn i magasinbransjen. Vi er mektig imponert av det kreative arbeidet som blir gjort i Norge, og gjennom A New Type of Imprint får vi mulighet til å dele inspirasjonen med verden», sier CEO i ANTI, Kenneth Pedersen.

– Magasinet skal ta deg med på en reise gjennom norske tradisjoner og nye trender, fra massive fjelltopper og karrierehøydepunkter, til dype fjorder og store utfordringer. Vi gleder oss til å lansere vårt aller første nummer i høst, avslutter redaktøren.