Aubrey Joyce til Motion Blur

Det lovende talentet skal lage reklamefilm hos produksjonsselskapet Motion Blur.

9
Aubrey Joyce. Foto: Motion Blur

Den norsk-filippinske regissøren har tidligere erfaring innen design og art direction, hvor hun har jobbet hos anerkjente byrået som Stockholm Design Lab og B-Reel, og inkluderer store annonsører som H&M, LVMH Group og Bang & Olufsen.

I løpet av hennes relativt korte, men så langt imponerende, karriere innen film har Joyce fått jobbe med og lære stjerneregissører som Max Vitali, Philippe Tempelman og Filip Nilsson. Og på filmsiden inkluderer kundelisten hennes blant annet Telia, Spotify og Frelsesarmeen.

– Aubrey har en designers øye for detaljer, og kombinert med en lidenskap for film gir dette henne en helt unik tilnærming til å fortelle visuelle historier. Vi kan allerede se resultatet av dette i filmene hun har regissert, og vet at Aubrey har en stor karriere foran seg som vi er utrolige glade for å kunne være en del av, sier Nina Lorentzen, eksekutiv produsent i Motion Blur.

– Helt siden jeg jobbet med reklame i Sverige har jeg fulgt med på Motion Blur, og derfor føles det ekstra gøy å få bli en del av en så rutinert og motiverende gjeng. Jeg har alltid beundret skalaen på prosjektene Motion Blur produserer, og det skal bli skikkelig spennende å få være med videre i utviklingen nå når jeg etablerer meg i Norge, sier Joyce.

Se arbeidet til Joyce på hjemmesiden til Motion Blur.