Audi i to varianter

Bates er klar med to nye jobber for Audi: En ærlig miljøannonse for modellen A3, samt to annonser for A4 Avant som fordrer at du dveler litt ekstra ved dem.

11920 56648 original
11921 f6488 original
11922 60dd0 original

Den første annonsen er for Audi A3 TDIe, og tematikken er utslipp. Men med en ærlig inngang: «Grå bil». (Det finnes ikke grønne biler.)

Den andre kampanjen består av to annonser for den nye Audi A4 Avant: «Sett kaffekoppen her» og «Noe å sette fingeren på.»

De to siste har varianter av følgende brødtekst: «Nye Audi A4 Avant er en bil som er verdt å dvele litt ekstra ved. Selv om den er fullstappet av det ypperste av Audi-teknikk, er det nok av detaljer å la seg begeistre av også på utsiden. Så sett fra deg kaffekoppen et lite øyeblikk og nyt den – det fortjener både du og bilen.»

Teamet bak begge jobbene er:
Tekstforfatter: Ola Øvrelid
Ad: Thorbjørn Naug
Konsulent: Carl Bækken
Prosjekleder: Tor Anton Bjørge
Kunde: H.A. Møller AS
Ansvarlig: Petter Magnussen/Vidar Eriksen

Klikk plusstegnet i mediaspilleren for å se annonsene i større format. Høyreklikk i spilleren for å laste ned annonsen i opprinnelig format.