Bates Dialog og Fredag Reklamebyrå til Echo-finale

Mandag kunne KF fortelle at Rapp Collins DDB hadde gått videre til Echo-finale med to jobber. Nå er det klart at også Bates Dialog og Fredag Reklamebyrå er finalister.

Bates Dialog og deres kampanje for Westfalia Separator, som vant både gull og Postens hederspris i fjorårets Max Marketing Mix, er videre i finalen i «VM i DM», Echo Awards.
– Det er alltid moro når en kunde som våger mer enn andre blir premiert med gode salgsresultater. Ekstra moro er det når også en meget kompetent jury ser kvalitetene i kampanjen, sier byråleder i Bates Dialog, Morten Kjærnes.

Også Fredag Reklamebyrå er videre til finalen i Echo Awards, med samtlige av sine innsendte arbeider. To av jobbene er for Posten, den siste finalejobben er for NetCom.
– Dette er skikkelig gøy. Det at Fredag har fått videre 3 av 3 innsendte jobber er en ære og veldig spennende! Da gjenstår det bare å se om det blir Las Vegas-tur og edelt metall, sier kreativ leder Sigurd Gaston Larsen.

Resultatene av juryeringen offentliggjøres i Las Vegas 14. oktober.