Bli med på global bransjeundersøkelse om mangfold og inkludering

The Global DEI Census skal danne grunnlaget for å gjøre bransjen til et enda bedre sted å jobbe.

Image 64118fe6677a4

Reklame-, design- & kommunikasjonsfolk + markedsførere i 34 land, inklusive Norge, skal finne ut hva som skal til for å skape en mer inkluderende og mangfoldig bransje.

Den globale undersøkelsen Global DEI (Diversity, equity and inclusion) Census 2023 går i felt 15. mars, og er planlagt presentert under reklamefestivalen i Cannes Lions i juni. Den norske delen av dette prosjektet vil legges frem over sommeren.

Undersøkelsen er en bransjedugnad initiert av blant andre EACA (European Association of Communications Agencies), EFFIE, Cannes Lions og WFA (World Federation of Advertisers). Her til lands er Kommunikasjonsforeningen, Kreativt Forum, ANFO, Mediebedriftene, Mediebyråforeningen, INMA og Grafill med på dugnaden.

Vi setter stor pris på om du tar den 15-minutter lange undersøkelsen (anonymt) og deler dine erfaringer med å jobbe i bransjen. Den finner du her.