Blogger for økt BNG

Møt godteri-bloggeren Vidar. Søtsakene har gått ham til hodet.



«BNG står for Brutto Nasjonal Godteriglede og er summen av den gleden som hver godtespiser i landet føler for godteriet sitt.»

Det er den snopgumlende bloggeren Vidar som sier dette. Vidar er altså en fyr som blogger om godteri, men er egentlig skapt av reklamehoder hos Apt.
– Nidar lever for å lage god sjokolade og skape små øyeblikk av glede. Derfor har vi skapt figuren Vidar, som har en grunnleggende filosofi om å glede seg mer over de godteristundene man unner seg. Bloggens overordnede mål er derfor å øke godtegleden i hele landet – ved nettopp å øke nytelsen i hver eneste bit av godteriet vi spiser. Dette skal Vidar få holde på med et helt år frem i tid, forteller Joachim Granlund Levin i Apt.

– Vi er ikke helt sikre på om vi forstår absolutt alle Vidars krumspring, men vi vet at han har et oppriktig ønske om å spre glede. Det har vi og Nidar også.

Besøk Vidar på www.godteriglede.no.