Bluebird blir en del av NoA

Bare to måneder etter at NoA har etablert seg i Finland blir enda et byrå en del av familien. Med kontorer i Stockholm, Helsinki og Oslo, styrker Bluebird det digitale marketingtilbudet til NoA i hele Norden.

No A Groupx
Fra venstre: Lars Kreken (Group CFO), Mikael Jørgensen (Group CEO, NoA), Hanne Bismo Mustad (Head of Operations, NoA) og Thomas Høgebøl (Executive Chairman & Founder, NoA).

Bluebird er en foretrukket nordisk partner for kunder som ønsker å utvikle og øke sin digitale vekst gjennom omfattende teknologisk ekspertise, og har siden 2018 tilbudt «best in class» digitale performance marketing-strategier og -tjenester.

– Vekst er top of mind for selskaper i NoA’s vigtigste markeder, og selskapene står ovenfor økt kompleksitet. Det blir stadig viktigere for selskapenes vekst å ha strategisk kompetanse innen marketing og digitalisering, og her er NoA en naturlig strategisk partner. At Bluebird nå er en del av NoA gjør det mulig for oss å guide kundene våre ennå bedre gjennom hele deres marketing funnel og øke kundedrevet vekst, sier Thomas Høgebøl, NoA’s arbeidende styreformann og grunnlegger.

Mikael Jørgensen, Group CEO i NoA, legger til:

– For å kunne starte kundedrevet vekst benytter vi oss av vår sterke samarbeidsmodell med best-in-class eksperter i alle deler av kundereisen. For i en ekstremt konkurranseutsatt verden er vi helt avhengig av at våre ulike styrker og kompetanseområder fungerer godt sammen. Teamet fra Bluebird er akkurat de eksperter vi har bruk for, for å kunne skape langvarige og positive resultater for våre klienter. At de deler våre verdier og tankegang er også en viktig del av beslutningen om å slå sammen kreftene.

Ydmyk og glad Bluebird-leder

– Vi er ydmyke og glade for å bli en del av NoA-familien, sier Magnus Dahlquist, CEO hos Bluebird. – Bluebirds ambisjoner og verdier stemmer overens med NoAs. Våre kombinerte tjenester og styrker komplimenterer hverandre godt. Å være en del av NoA vil gøre det mulig for oss å skape enda større verdi for kundene våre og samtidig bane vei for Bluebirds ambisjon om å bli det naturlige valg, når det kommer til digital markedsføring i Norden.

NoA har kjøpt opp åtte selskaper i løpet av de siste 15 månedene, og er for tiden på shortlist for «European Network of the Year» av Campaign-kåringen Agency of the Year.