Boligbyggelaget TOBB har valgt Superponni

Det var en gledens dag i Trondheims-byrået Superponni da de danket ut tre andre byråer i konkurransen om å vinne boligbyggelaget TOBB som kunde.

Superponni TOBB
Fra venstre: Elise Gumaer (Superponni), Trine Lise Kristiansen (Superponni), Sunniva Evjen (TOBB), Kenneth Bøhler (TOBB), Asbjørn Grønli (Superponni), Tor Martin Norvik (Superponni), Torkil Iversen (TOBB). Anette Hammer (Superponni) var ikke tilstede da hun var litt pjusk.

– Det betyr mye for oss at en så stor og viktig merkevare som TOBB ønsker å være en del av ponniklubben. Vi gleder oss til å bygge merkevaren TOBB enda sterkere i hele Midt-Norge, sier Trine Lise Kristiansen, daglig leder i Superponni.

TOBB er det tredje største boligbyggelaget i Norge med over 73.000 medlemmer. Selskapet har hovedkontor i Trondheim.

– Nå skal vi utvikle kampanjer som skal styrke TOBB sin posisjon og merkevare, og vi kommer ikke til å forlate kontoret før alle konfirmantene i Midt-Norge har fått seg et TOBB-medlemskap, sier Tor Martin Norvik, kreativ leder i Superponni.

– Vi er glad for å være i samme bås som Superponni. Vi har fått en samarbeidspartner som lever og ånder for sterke merkevarer, som har energi og gjennomføringskraft. De er opptatt av å bruke kreativitet for å nå vekst, og det er kompetanse vi trenger, sier Sunniva Evjen i TOBB.