Boligbyggelaget TOBB har valgt Superponni
Det var en gledens dag i Trondheims-byrået Superponni da de danket ut tre andre byråer i konkurransen om å vinne boligbyggelaget TOBB som kunde.
– Det betyr mye for oss at en så stor og viktig merkevare som TOBB ønsker å være en del av ponniklubben. Vi gleder oss til å bygge merkevaren TOBB enda sterkere i hele Midt-Norge, sier Trine Lise Kristiansen, daglig leder i Superponni.
TOBB er det tredje største boligbyggelaget i Norge med over 73.000 medlemmer. Selskapet har hovedkontor i Trondheim.
– Nå skal vi utvikle kampanjer som skal styrke TOBB sin posisjon og merkevare, og vi kommer ikke til å forlate kontoret før alle konfirmantene i Midt-Norge har fått seg et TOBB-medlemskap, sier Tor Martin Norvik, kreativ leder i Superponni.
– Vi er glad for å være i samme bås som Superponni. Vi har fått en samarbeidspartner som lever og ånder for sterke merkevarer, som har energi og gjennomføringskraft. De er opptatt av å bruke kreativitet for å nå vekst, og det er kompetanse vi trenger, sier Sunniva Evjen i TOBB.