Brandlab designer for Coca-Cola
Brandlab Oslo har fått tilliten til å jobbe internasjonalt med Coca-Colas Burn-konsept. Oslobyrået har utviklet designet for den nye serien som lanseres over store deler av Europa med start i Norge denne uken.
– Salget har fått en pangstart både av nye Burn Lemon Ice og Sugar Free, før produktet er tilgjengelig i butikk. Vi ser også i konsumentstudier at det nye designet scorer betydelig høyere enn det vi hadde tidligere. Vi har fått et design som står tydelige frem i butikkhyllene og en range som står fint sammen. Vi er veldig fornøyde med resultatet, sier Bjørn Lindblad, Commercial Manager i Coca-Cola.
For Brandlab har det vært veldig inspirerende å jobbe sammen med erfarne branding-ansvarlige i Coca-Cola,
– Det er jo vanskelig å skjule stoltheten over at dette er produkter som skal sloss i et internasjonalt marked. Fra før har vi utviklet designet på de nye URGE Intense energidrikk-variantene for det norske markedet, sier Einar Hatlo, kreativ leder i Brandlab.