Bring er ukens «Hotshot»

Hovedfilmen i Bring-kampanjen fra McCann, «Morning Routine», er ukens «Hotshot» hos filmbransjebladet og nettstedet shots.net.

9350 5e7d1 original

Om reklamefilmen din blir «Hotshot» hos shots.net kan du være sikker på at du har gjort noe riktig. Det betyr at den i shots-redaksjonens øyne er ukens beste film, og dermed gjenstand for grundigere inspeksjon.

Shots har for anledningen snakket med regissør Robert Nylund fra Social Club.
– Hovedideen for spotten er å se ting fra et nytt perspektiv, noe som illustrerer Brings ambisjon om å finne den beste løsningen for kundene sine. Fra byrået fikk jeg syv veldig kreative og veldig krevende manus. Fra første gang jeg leste briefen var jeg helt solgt på ideen og konseptet. Alle manus var veldig godt fundert, men det var fremdeles mye frihet til å kreere og utvikle fortellingene videre. Dermed var den største utfordringen for meg å finne ut hvordan jeg kunne skape et unikt individuelt uttrykk for hver film, sier han til bransjebladet.

Les resten av artikkelen her.

Shots' misjon er å vise frem det beste innen kreativ reklamefilm fra hele verden. Publikasjonen ble lansert i 1990 og er av de ledende titlene for informasjon og inspirasjon i den kreative industrien.