Bring lanserer verdens første DM-reality. Se første episode her!
Endelig kan du rope «Endelig!». Det store DM-Mesterskapet er i gang.

– Det er rart at vi ikke har hatt en konkurransedrevet reality for vår bransje før. Folk har jo mast om dette i årevis. Men endelig kan vi si: Nå har vi en konkurransedrevet reality for vår bransje! Nå blir det spennende å se hvordan programmet, profilene og konkurransene blir tatt mot av folket i bransjen, sier Børre Jensen, fagansvarlig i Bring.
I DM-Mesterskapet møtes fire team fra både reklame- og mediebransjen til DM-dyst. Gjennom fire episoder må deltakeren kjempe seg gjennom harde konkurranser der målet er å vise hvem som kan mest om direkte markedsføring, utført på en ganske indirekte måte.
Her er årets (og historiens første) deltakere:
Team Per Høj: Øyvind og Mads
Øyvind Waage og Mads Rønold stiller med stor selvtillit etter å ha hanket inn flere priser for sine DM-kampanjer tidligere. Men vil det ha noe å si? Og begynner de å bli for gamle for dette?
Team Try: Nicklas og Thea
Thea Iversen og Nicklas Hellborg har sett utallige reality programmer for å forberede seg for livet i «bobla». Men er det nok for å overleve i «DM-reality bobla»?
Team PhD: André og Sindre
Dette teamet er godt strategisk forankret og kaller seg selv for underdogs i konkurransen. Er det en fordel eller ulempe for André Skoog og Sindre Johansen å være underhunder? Bare tiden (og episodene) vil vise.
Team Student: Iselin og Karoline
Den nye vinen, eller Primen. Iselin Dalaaker og Karoline Mikkelsen kommer rett fra skolebenken til DM-Mesterskapet. Spørsmålet er om de har rukket å spisse albuene nok til å overleve mot garvede kommunikasjonsfolk?
Få episodene rett i mailboksen – dagen før alle andre! Meld deg på Brings nyhetsbrev her.