Bring lanserer verdens første DM-reality. Se første episode her!

Endelig kan du rope «Endelig!». Det store DM-Mesterskapet er i gang.

DM

– Det er rart at vi ikke har hatt en konkurransedrevet reality for vår bransje før. Folk har jo mast om dette i årevis. Men endelig kan vi si: Nå har vi en konkurransedrevet reality for vår bransje! Nå blir det spennende å se hvordan programmet, profilene og konkurransene blir tatt mot av folket i bransjen, sier Børre Jensen, fagansvarlig i Bring.

I DM-Mesterskapet møtes fire team fra både reklame- og mediebransjen til DM-dyst. Gjennom fire episoder må deltakeren kjempe seg gjennom harde konkurranser der målet er å vise hvem som kan mest om direkte markedsføring, utført på en ganske indirekte måte.

Thea og Nicklas
Mads og Øyvind
Karoline og Iselin
Sindre og Andre

Her er årets (og historiens første) deltakere:

Team Per Høj: Øyvind og Mads

Øyvind Waage og Mads Rønold stiller med stor selvtillit etter å ha hanket inn flere priser for sine DM-kampanjer tidligere. Men vil det ha noe å si? Og begynner de å bli for gamle for dette?

Team Try: Nicklas og Thea

Thea Iversen og Nicklas Hellborg har sett utallige reality programmer for å forberede seg for livet i «bobla». Men er det nok for å overleve i «DM-reality bobla»?

Team PhD: André og Sindre

Dette teamet er godt strategisk forankret og kaller seg selv for underdogs i konkurransen. Er det en fordel eller ulempe for André Skoog og Sindre Johansen å være underhunder? Bare tiden (og episodene) vil vise.

Team Student: Iselin og Karoline

Den nye vinen, eller Primen. Iselin Dalaaker og Karoline Mikkelsen kommer rett fra skolebenken til DM-Mesterskapet. Spørsmålet er om de har rukket å spisse albuene nok til å overleve mot garvede kommunikasjonsfolk?

Se 1. episode av DM-Mesterskapet her!

Få episodene rett i mailboksen – dagen før alle andre! Meld deg på Brings nyhetsbrev her.