Brings DM-pris til Apriil og Strahl
Byråfelleskapet Apriil vant Brings DM-prisen med kampanjen «Handle With I Don’t Care» for Strahl, produsenten av uknuselige glass.
Apriil og Strahl vant den høythengende spesialprisen Brings DM-pris under Gullblyantens prisutdeling fredag kveld. Vinnerjobben var en DM-kampanje der glass ble sendt direkte i posten til potensielle kunder, uten noen form for emballasjebeskyttelse.
Det var Postens fagansvarlige for marked, Børre Jensen som delte ut prisen med følgende begrunnelse:
– Vinneren av årets Bring DM-pris skilte seg helt ut i kategorien, ved å være så enkel og rett frem at samtlige jurymedlemmer skulle ønske at de selv hadde hatt en finger med i spillet – om det så bare hadde vært å klistre på frimerket før DM’en gikk i postkassa. Skål for gull!
Som premie vinner byrået to billetter til Cannes Lions sommeren 2022.