CC velger ANTI

Ett år har gått siden gründerene i ANTI, Kjetil Wold og Kenneth Pedersen etablerte eget innlandskontor på Hamar. Nylig kom nyheten om at byrået har kapret CC som kunde.

82503 a4e4f original
Jens Haugen, Nina Utkilen, Vibeke Askevold, Ellen Østmoen og Kjetil Wold. Foto © ANTI

CC omfatter kjøpesentrene CC Gjøvik og CC Hamar som begge har milliardomsetning, og er blant de største kjøpesentrene i landet, i tillegg til CC Martn som omsetter for en halv milliard.

Kjetil Wold, Jens Haugen og Ellen Østmoen er begeistret for samarbeidet.

– CC er en drømmekunde for oss, og vi gleder oss enormt til å skape resultater sammen med dem. Vi ser at det ligger et potensial for dem i å kommunisere mer direkte med kundene, og orientere dem digitalt før kjøp.

– Vi i CC er glade for å ha funnet en totalleverandør som kan hjelpe oss å løfte kommunikasjonen vår, videreutvikle merkevaren og øke fokuset på den digitale tilstedeværelsen. Vi ser at kanaler som Facebook og Instagram er blitt en viktig del av kundereisen, og at vi må gjøre grep for å treffe folk på de plattformene de bruker mest. ANTI sitter på en meget interessent forretningsmodell hvor de tilbyr både lokal nærhet og innsikt samtidig som de sitter på en solid kompetanse-base av mennesker i Oslo når det er behov for å hente inn ekstra ressurser i prosjektene vi jobber med. På denne måten får vi dekket våre behov på en god måte, sier Nina Utkilen og Vibeke Askevold, senterledere ved CC Hamar og CC Gjøvik.