Coca-Cola med nytt design

Den sukkerfrie varianten av Coca-Cola får nytt navn og samme rødfarge som originalen.

90220 c6388 original
90268 d4673 original
90269 f4334 original
90270 4b634 original
90271 485ca original
90272 5f240 original
90273 1a532 original
90274 a5ac8 original
90275 ae4d9 original
90276 be18c original
90277 f86a4 original

Coca-Cola tar et merkevaregrep: Coca-Cola zero sugar blir historie og erstatteren får samme rødfarge og design som originalen, mens navnet endres til «Coca-Cola uten sukker». Kun en tynn, sort stripe på etiketten, og en sort kork på flasken vil vise at det er Coca-Cola uten sukker. Selve innholdet forblir det samme.

– Heretter velger man Coca-Cola med eller uten sukker, sier Karen Huffman i Coca-Cola Norge.

– Slik gjør vi det enda tydeligere at man får god Coca-Cola smak, både med og uten sukker. På samme måte som man velger vann med eller uten bobler på restaurant, velger man nå Coca-Cola med eller uten sukker, forteller Huffman.

Selskapet kaller det en av sine største merkevaregrep noensinne. Coca-Cola internasjonalt har valgt Norge til å være et av de første landene i verden med den nye endringen.

Klikk deg videre i mediekarusellen for å se bilder fra den store lanseringen Coca-Cola hadde på Oslo S i smarbeid med JCDecaux, såkalt Station Domination.