Comfort velger Dinamo

I konkurranse med flere av bransjens ledende byråer, trakk Dinamo det lengste strået og får ansvar for alle kommunikasjonsflater for Comfort-kjeden.

5717 e7c62 original

I år vil nordmenn bruke 53 milliarder kroner på oppussing. Det er en situasjon Comfort-kjeden ønsker å utnytte. Til å hjelpe seg har kjeden nå valgt Dinamo som ny partner på kommunikasjonssiden.



– Det finnes byråer, og så finnes det byråer som evner å la kommunikasjonsstrategien få spillerom i alle kanaler, på en konsistent og relevant måte. Dinamo er så definitivt hjemmehørende i sistnevnte kategori, og vi er imponert over både bruk av innsikt og engasjerende elementer, sier Knut Strand Jacobsen, administrerende direktør i Comfort, og legger til at han gleder seg til samarbeidet.

Hos Dinamo er det rådgiver Carl Bækken, prosjektleder Charlotte Kristoffersen, og det kreative teamet Henrik Sæther og Henrik Hagelsteen, som vil ha hovedansvaret for Comfort. I tillegg kommer også kreativ planner John Rørdam, Pål Drage og grafisk designer Lis Lønning til å være involvert i det daglige arbeidet.

Comfort-kjeden ble etablert for over 35 år siden, og har nærmere 100 selvstendige bedrifter over hele landet, alle drevet av rørleggere. Kjeden omsatte i 2009 for drøyt 1,9 milliarder kroner.

På bildet øverst i saken: John Rørdam, Carl Bækken, Henrik Hagelsteen, Lis Lønning , Henrik Sæther og Charlotte Kristoffersen. Foto: Dinamo