DDB og Bleed vant Sølvtaggen

DDB og Bleeds kampanje «Pepsi Max Fan Guide» vinner Sølvtaggens kåring for april på grunn av «den totale oppfyllelsen av Sølvtaggens hovedformål.»



Ifølge folkene bak Sølvtaggen inneholder «Pepsi Max Fan Guide» en totalpakke som øker engasjementet til målgruppen på en riktig måte.
– Sølvtaggens hovedformål er å belønne løsninger som bærer de gode ideene og løser merkevarens utfordringer gjennom tydelig dramatisering og riktig bruk av interaktive virkemidler. Vinneren for april har uten tvil vært representativ for dette. Her føler juryen at det ligger en solid ide bak som original dramatisering forsterker gjennom personlighet, særegenhet og humor, forteller juryformann Helge Tennø.

– Vi er veldig stolte! Utrolig hyggelig at vi vinner i en måned med så mange sterke bidrag, forteller en beæret arbeidsgruppe fra DDB Oslo

Les mer om løsningen her.

Resten av månedens plassering gikk til følgende jobber :
2. plass: McCann – Solo Smoothie
3. plass: Dinamo Reklame – Prøvekanin
4. plass: Screenplayt og Visual funk – Få ansiktet på boksen!
5. plass: Gray og Klapp Media as – Bli bilbeltekjendis