Deodoranteffekten

Axe og Sol.no har foreløpig mottatt 100 filmer som kjemper om 25.000 kroner og visning før James Bond-premieren.



Axe og Sol-satsingen Make Me har for tiden en konkurranse der de inviterer amatøreregissører til å lage den beste Axe-reklamen.

Alle som vil kan delta i filmkonkurransen. Vinnerfilmen blir vist for fullsatt kinosal før premieren av høstens storfilm «Quantum of Solace». Premieren er i Oslo 7. november etterfulgt av visninger over hele landet. Regissøren bak vinnerfilmen får i tillegg kr 25.000,- i såkalt talentstøtte.

Siste frist for å delta i konkurransen er søndag 2. november.

Skuespillere dømmer En jury bestående av blant annet Jenny Skavland, Camilla Frey og Mikkel Gaup vil stemme frem den beste filmen. Hver uke stemmer brukerne frem sin favorittfilm, og ukesvinneren blir belønnet med en iPod Nano 4G.

Se www.axefilm.no for oppdragsbeskrivelse og konkurranseregler.