DNB velger Trigger

DNB velger Trigger som ny samarbeidspartner innen PR- og kommunikasjon.

44023 2dab9 original
Nina Hareide-Larsen (DNB), Chris Allan Simonsen, Henrik Bydal, Magdalena Kamøy, Bente Kvam Kristoffersen, Caroline Nilsen, Preben Carlsen, Julie Hæhre og Even Westerveld (DNB). Foto: Trigger

Etter en omfattende byråkonkurranse mellom ledende Norske PR-byråer, har DNB valgt Trigger som ny samarbeidspartner innen PR- og kommunikasjon.

– Trigger har vist over flere år at de er det ledende kreative miljøet på kommunikasjon som skaper engasjement og bevegelse. DNB er tilstede for 2,2 millioner personkunder i Norge hver dag. Vi tror på ekte, ærlig og overraskende dialog med mennesker – både gjennom egne, sosiale og fortjente kanaler. Vi er rett og slett overbevist om at Trigger er de beste til å hjelpe oss med dette, og vi gleder oss til å komme i gang med samarbeidet, sier Even Westerveld, informasjonsdirektør i DNB.

En milepæl

DNB-samarbeidet representerer en milepæl for Trigger, som la ned arbeidet for å feire da de fikk beskjeden fra DNB.

– At vi får lov til å jobbe med en virksomhet som DNB, som er en av de viktigste livsnervene i samfunnet vårt, er en helt fantastisk mulighet for oss. Det er ikke ofte vi legger ned arbeidet for å feire i Trigger, men da vi fikk nyheten om at DNB valgte oss stod champagne-korkene i taket på kontoret. Vi gleder oss enormt til å komme i gang og til å vise verden resultatene av at DNB har valgt Trigger, sier Preben Carlsen, daglig leder i Trigger.

De siste årene har DNB vært en av de store omdømmevinnerne i Norge. Med Trigger på laget er ambisjonen å skape enda større verdier gjennom bruk av kommunikasjon som skaper engasjement i egne og fortjente medier.

– Sammen med Triggers kreative muskler og evne til å formidle DNBs gode råd og produkter på en måte som engasjerer, er målet at vi skal få hele Norge til å snakke om oss, og med oss, sier Westerveld.