Dobbeltseier til JCP i Årets Byrå 2020

JCP PR & Advertising er kåret til Beste reklamebyrå 25-50 millioner kroner, mens JCP Event vant klassen Event & Brand Experience.

96415 7e05b original
Posering før koronaens tid: JCP fra fjorårets feiring av fjorårets seier i Årets Byrå.

For andre på råd kan kommunikasjonshuset juble over seier i Årets byrå-kåringen til Dagens Næringsliv, Regi og ANFO. I år ble antall priser doblet, siden JCP PR & Advertising og JCP Event vant hver sin klasse. Kåringen hedrer selskapene med de mest fornøyde kundene.

– Kundene våre er det viktigste vi har, så vi vil takke alle sammen. Å gå til topps i to ulike klasser er et bevis på den høye kvaliteten vi har på alle tjenestene vi tilbyr i kommunikasjonshuset i JCP, sier Lars Grorud, landssjef JCP i Norge.

I løpet av 2019 har JCP PR & Advertising blant annet utviklet kampanjer for Felleskjøpet, Røde Kors og FINN. JCP Event har blant annet arrangert store events for kunder som Atea, DNB og Norsk Tipping.

– I JCP har vi kultur for å gå den ekstra mila for kundene våre og tilbakemeldingene vi får tyder på at dette blir satt stor pris på. Dette gir oss masse inspirasjon til å fortsette den gode utviklingen de neste årene, sier Grorud

Øvrige vinnere

De andre vinnerne i Årets Byrå 2020 er ANTI (Designbyrå), Hausmann (Reklamebyrå 6-25 millioner kr), Los & Co (Reklamebyrå 50 + millioner kr), Iteo (PR & Kommunikasjon), Amidays (Performance), Newslab (Contentbyrå), Mood Communications (Mediebyrå 6-60 millioner kr) og OMD (Mediebyrå 60 + millioner kr).