Dyreparken inngår samarbeid med S & B-N

På tampen av 2014 inviterte Dyreparken utvalgte byråer til pitch om deres reklamekonto. Forrige uke fikk vi den gode nyheten om at S & B-N er valgt som ny partner for parkens kommunikasjonstjenester.

56740 906fe original
Ronny Reisvold, Jostein Syvertsen, en ny, firbent venn og Christian Bråthen-Nordland. Foto: S & B-N

– Det er en stor anerkjennelse for oss å bli valgt som en helhetlig samarbeidspartner i et marked preget av mange kommunikasjonsflater og et sterkt, digitalt fokus. Vi har jobbet med Dyreparken tidligere i andre byråer, og det er en fjær i hatten at landets største familieattraksjon nå velger å jobbe med oss i S & B-N, sier Christian Bråthen-Nordland, kreativ leder i S & B-N.

Dyreparken har en sterk inhouseavdeling som vil utføre mye av den daglige produksjonen selv. S & B-N skal bidra på strategi, konsept og kampanje for Dyreparken som helhet, men også for de ulike attraksjonene hver for seg.

– Det er et mangfold og en meget sterk merkevare som gir oss muligheter for kreative løsninger litt utenom det vanlige. Vi gleder oss til å ta fatt på årets nyhet «Hakkebakkeskogen» og alle de andre spennende opplevelsestilbudene Dyreparken byr på, avslutter Bråthen-Nordland.

– Vi er glade for å ha fått med oss S & B-N på laget, vi kjenner dem godt og vet at vi vil få mange gode løsninger i kombinasjon med et stort engasjement for merkevaren vår, sier Anniken Bjørnstad Schjøtt, salgs- og markedssjef i Dyreparken.