E24 velger New Work

Næringslivsnettstedet E24 girer opp den digitale markedsføringen for å øke veksten i nedlastninger av appen minE24.

88110 df069 original
På bildet, fra venstre: Christian Raae, Abel Aga, Kristina Alsaker, Kjell Martin Nerstad (E24), Patric Ligner, Øyvind Dahl, Kyrre Edquist Hansen og Henning Berteld (E24).

I 2017 lanserte E24 den personifiserte nyhetstjeneste-appen minE24. Nå har de valgt det datadrevne reklamebyrået New Work til å hjelpe dem med veksten i nedlastingen av appen.

– I løpet av første kvartal vil vi sammen lage en løsning som gjør at vi kan være dynamiske og skalerbare på samme tid. Vi er veldig fornøyde med jobben som New Work har gjort så langt, og gleder oss til å gå live med den nye løsningen i Schibsteds egne kanaler, sier kommersiell direktør Martin Nerstad i E24.

Samarbeidet startet rett oppunder jul.

– Det er alltid gøy å jobbe med kunder som er flinke digitalt, og som samtidig våger å satse på nye ting. Så dette gleder vi oss til, kommenterer partner og konsulent Kyrre Edquist Hansen i New Work.

– E24 er en solid merkevare som vi gleder oss til å jobbe videre med, sier byråleder Christian Raae.

I tillegg til Edquist-Hansen, består teamet som skal jobbe med minE24 av kreatørene Kristine Alsaker og Abel Aga, partner og Head of Technology Patric Ligner og frontendutvikler Øyvind Dahl.