En ny æra for Scandinavian Design Group og Blossa

Etter ti års samarbeid måtte SDG pitche gløggprodusenten Blossa på ny.

SDG For Blossa

Scandinavian Design Group har jobbet med den svenske gløggprodusenten siden 2011. Etter et tiårig samarbeid, ønsket Altia Group å invitere totalt fem byråer til pitch. Ett av disse var naturligvis SDG. To dager før hjemmekontor ble obligatorisk for de fleste av oss, fikk de gode nyheter fra prosjektgruppen: «Ingen over, ingen ved siden». SDG og Blossa vil dermed fortsette samarbeidet.

– Skrekkblandet fryd

– Det var en slags skrekkblandet fryd å pitche på en merkevare vi har hatt så lenge. Det tvinger oss til å tenke nytt. Å gå seirende ut var veldig stas, og vi gleder oss stort til å fortsette designarbeidet for den verdensvante gløggen, sier Nicklas Haslestad, Creative Director i SDG.

– We were impressed by the strategic and commercial approach SDG presented in the pitch. We look forward to the outcome of our collaboration and to show all our consumers what Blossa has in store for you the next coming years, forteller Åsa Strömberg, Director, Altia Own Brands Scandinavia.

Se hva Scandinavian Design Group har gjort for Blossa til nå.


Annonse: