Et lite eksportmirakel

Fjorårets kampanje for Prematurforeningen har blitt tatt godt i mot i det internasjonale nettverket av tilsvarende foreninger.

40918 65153 original
40921 79068 original
40924 12461 original

Faktisk så godt at kampanjen nå kjøres i syv europeiske land. Sverige, Danmark, Tyskland, Italia, Litauen, Slovakia og Makedonia skal alle bruke deler av kampanjen i sitt arbeid. Daglig leder i Prematurforeningen Line Blichfeldt Knutson er veldig fornøyd med at flere kan ha nytte av den norskutviklede kampanjen

– I foreninger hvor mye må baseres på dugnad og frivillig innsats er det fantastisk å få levert en helt ferdig informasjonskampanje som kan settes rett på lufta, og det har våre søsterforeninger i Europa uttrykt klart og tydelig. Det er morsomt for oss, og ikke minst fint for saken.

Ansvarlig hos kunde er Line Blichfeldt Knutson og Bjarne Rålm.

Hos Dinamo har Tonje Østbye, Unni Rolfsen, Inge Fosseie, Mattis Bentzen og Morten Andresen bidratt. Filmen ble laget av 4 ½ med Trond Espen Seim på regi, og bildene ble tatt av Sigve Aspelund.