Får mer av Skyss

Orangeriet har nylig fått tildelt flere større oppdrag fra byråets største kunde. Dette kan bety utvidelser og nyansettelser for det bergensbaserte byrået.

Kunden er Skyss, en enhet under Hordaland Fylkeskommune som har ansvar for all kollektivtransport i Hordaland. Blant oppdragene, er en kampanje om hvordan man skal oppføre seg som kollektivpassasjer.
– Skyss har et stort kommunikasjonsbehov mot en sammensatt målgruppe. De skal snakke til et tverrsnitt av befolkningen, og må derfor utnytte flere plattformer og innfallsvinkler i sin kommunikasjon. Det er en svært spennende oppgave for oss. Det gleder oss stort at vi nå får forsterket tillit hos Skyss, og vi ser frem til å utvikle virksomme og kreative konsepter for dem, forteller merkerådgiver Anne Sofie Husevåg.

Lanserte Bybanen.
Orangeriet har blant annet utarbeidet lanseringskampanjen for Bybanen da den ble introdusert med brask og bram i Bergen før sommeren. Kampanjen ble blant annet støttet med print, web, utendørs og sosiale medier.
– Orangeriet har vært en viktig sparringspartner for Skyss siden vi startet samarbeidet. Vi er trygge på at vi får høy kvalitet i leveransene fra Orangeriet. Nå er vi svært spente på ideene og forslagene byrået kommer med for de neste oppdragene, uttaler markedskonsulent hos Skyss, Merete Træen Raknes.