Fikk Norgården av naturlige årsaker

Harpun stakk av med seieren om profil, designutvikling og kommunikasjon for Norturas nye økologiske satsing: Norgården.

13304 a0dba original

Harpun stakk av med seieren om profil, designutvikling og kommunikasjon for Norturas nye økologiske satsing; Norgården.
– Vi har jobbet med Prior i mange år, og har bred erfaring med emballasjedesign- og produksjon, forklarer Elisabeth Ringdal, prosjektansvarlig og konsulent i Harpun, og legger til at slagordet i kommunikasjonen blir «av naturlige årsaker».

Harpun har designet og produsert emballasje for 25 ulike økologiske produkter. Fra februar kommer det ytterligere 20.
– Etterspørselen etter økologiske produkter øker stadig, sier Ringdal.

Teamet fra Harpun består også av Erik Andresen, Simon Oldani, Espen Aarbakke Johnsen, og Camilla Jarem. Sistnevnte er ansvarlig for all design. Roger Henriksen har designet nettsiden, mens Reidar Ydse har vært produksjonsansvarlig på emballasjen.
– Norgården ønsker å utfordre det tradisjonelle. Designen er offensiv, ren og naturlig, med moderne fargevalg. Den har en sterk personlighet, og skal være attraktiv og lett å kjenne igjen i butikken, sier Camilla Jarem.

Norgården har valgt Zpiker som PR-byrå.

Les mer på www.norgarden.no.