Fire norske arbeider hedret av D&AD

D har annonsert de nominerte til å vinne blyanter samt de som blir å se i årets D Carl's Cars, Try, Mediafront og DDB Oslo har alle grunn til å glede seg.

7700 d2ee6 original

Det er to norske jobber som er nominert D&ADs blyanter, som finnes i gul og sort valør: Tog-delen av DDB Oslos virale kampanje for Hydro, som også vant gull i filmkategorien i Gullblyanten i år, og Carl's Cars magasiner nummer 19. og 20.

Tre norske jobber har fått beskjed om at de havner i D&AD-boka: Nok en gang nr. 19. og 20. av Carl's Cars magasiner, MediaFronts mye bejublede nettløsning for SOL, samt høretesten for Røde Kors, laget av Try reklamebyrå.

De eventuelle vinnerene av blyanter må vente i spenning til prisutdelingen som foregår i London 15. mai.

D&AD het opprinnelig British Design & Art Direction og er en britisk konkurranse med det veldedige formålet om å fremme fortreffelighet innen design og reklame.

Se også www.dandad.org.