Fiskars Norway AS valgte DDB

Reklamebyrået DDB har fått oppdraget med å profilere merkevaren Høyang-Polaris i Norge.



Valget av DDB er resultat etter en omfattende anbudsrunde.

– At valget falt på DDB skyldes at vi i løpet av prosessen ble sikre på at de hadde god forståelse for våre utfordringer, og at de viste stor entusiasme for oppgaven, sier brand manager Gro Flisnes i Høyang-Polaris.

For anledningen er det satt sammen et tverrfaglig team fra Oslo og Stockholm for oppgaven. Teamet har kompetanse innen alt fra sisteleddsmarkedsføring til konseptutvikling.

– Vi har store forventninger til DDB, og håper dette kan gi flotte resultater, sier Gro Flisnes.

– Vi er svært entusiastiske til denne kunden. Høyang-Polaris er en kunde som umiddelbart vakte følelser hos oss, Uttallige måltider i norske hus og hjem har blitt laget i en Høyang-Polaris-gryte de siste 100 årene, det er en arv som vi gleder oss å bringe frem i lyset, sier viseadministrerende direktør i DDB Oslo Hans Petter Stub.

Høyang-Polaris fyller hundre i 2012.