Forener kjendisprofiler og merkevarer

Som en del av produksjonshuset og hybriden Imagine A Theory, skal nylanseringen Imagine People koble kjendisprofiler opp mot merkevarer i ny reklamesatsing.

89078 4d986 original

Imagine People ble i mars lansert med fest på taket av Steen & Strøm. Selskapet ligger under paraplyen til produksjonshuset Imagine A Theory, som nå består av tre små selskaper: Imagine VFX, Imagine Technology og Imagine People.

– Med dette steget vil vi bli en totalleverandør og en hybrid mellom representasjon, produksjon og innhold. Vi kan levere hele konsepter fra idé til ferdig produkt, og kan nå også tilpasse de riktige profilene til de forskjellige rollene, og til budskapet som skal frem, forteller Joon Brandt, som utgjør Imagine People sammen med Vibeke Havenstrøm og Hedda Wastvedt.

Produksjonshuset er involvert i både Renault og Kiwis siste reklamekampanjer, via henholdsvis Alexander Reklamebyrå og Fortress. Imagine A Theory har hele produksjonen i tillegg til å levere tre profiler (du ser Kiwi-filmen i mediespilleren).

– Vi er med dette en av første i Norge som kobler riktige profiler opp mot riktig merkevare, sier Vibeke Havenstrøm, som er prosjektleder i I.P.

Trioen fremhever verdien av å lage helhetlige kampanjer der samme profil er å finne i alle ledd. Blant navnene i stallen er Anders Aukland, Pål Anders Ullevålsæther, Kevin Melhus, Per Christian Ellefsen og Espen Hilton.


Annonse: