Fremtidens løver

Et nyansatt team i Apt er blant finalistene i Future Lions med sin eksamenoppgave «NorwayNow».

8876 227f9 original


Det har vært en god måned for teamet som gikk rett fra skolebenken, til fast jobb i Apt for så å hevde seg som topp 20 blant bidragene i Future Lions. Jobben til Anders Holm og Sebastian Prestø har utmerket seg blant de rundt 700 jobbene som har kommet inn til konkurransen

Future Lions går parallelt med Cannes Lions, med den realtivt åpne briefen: Lag en nyskapende kampanje for et internasjonalt brand som ikke kunne vært laget for fem år siden. Resultatet ble en facebookløsning for VisitNorway med navnet «NorwayNow».

De to tekstforfatterene leverte inn sin eksamensoppgave, som tydeligvis hold mer enn til ståkarakter ved Westerdals.
– Teamet begynte med å jobbe med konseptet, som er for en reel kunde av oss. Vi skulle lage et langsiktig konsept for Visit Norway, sier Joachim Granlund Levin konsulent i Apt.

– Dette er et konsept vi jobber med VisitNorway om å realisere, avslutter konsulenten.

Vinneren blir kåret fredag 25. juni på festivalens nest siste dag.