Fristen for Digital Creative Competition er forlenget til 13. september

Sitter du inne med en kreativ idé til utendørsreklame? Ocean Outdoor har forlenget fristen for innlevering til Digital Creative Competition (DCC). Nå kan du sende inn bidrag frem til 13. september kl. 23.59.

2 3
1 1

I anledning konkurransen har de også satt et urbant preg på markedsføringen ved å kritte logoen til DCC inn i asfalten på utvalgte steder rundt om i Oslo. Målet er å skape blest om konkurransen og oppmuntre flere til å delta.

– Vi håper noen kreative mediehoder vil se stundet og minnes på å sende inn sine idéer til DCC. Vi vet det er mange som sitter og finpusser idéene sine akkurat nå, og for å forsikre oss om at alle som vil får vært med å konkurrere, har vi valgt å utvide fristen med én uke. Premien er 1,5 millioner i visningsverdi på vårt digitale nettverk, så dette er en mulighet som ikke bør gå tapt for noen i bransjen, sier Sina Rindal Petersen, markedsansvarlig i Ocean Outdoor.

Du kan lese mer om Digital Creative Competition på hjemmesidene til Ocean Outdoor.