Fuel Reklamebyrå får Glasmagasinet som kunde

Glasmagasinet har etter en byråkonkurranse valgt Fuel som sitt nye reklamebyrå.

Fuel og glas
Fra venstre: Kreativ leder Linn Tidemandsen, senterleder i Glasmagasinet Anja Løvåsen, senior rådgiver Benedicte U. Johansen og innholdsprodusent Stian Gregersen. Foto: Fuel

På slutten av fjoråret gikk reklamebyrået Hausmann konkurs, og M51 Marketing kjøpte merkenavnet og retten til å tre inn i avtalene til reklamebyrået. Glasmagasinet ønsket imidlertid ikke å bli med M51, og så seg dermed nødt til å lete etter et nytt reklamebyrå.

Det ble stor jubel hos Fuel da de fikk beskjeden.

– Vi gleder oss til å jobbe videre med den sterke merkevaren Glasmagasinet er, og å fortsette å utvikle godt innhold som skaper resultater. Vi er svært takknemlige for tilliten Glasmagasinet viser oss når de nå har valgt oss som sitt nye byrå, forteller Benedicte Unhjem Johansen, seniorrådgiver og partner hos Fuel Reklamebyrå.

– Vi lar oss inspirere av den helhetlige, ungdommelige kommunikasjonen deres

Glasmagasinet håndterer en rekke merkevarer med ulik profil.

– Vi mener at Fuel Reklamebyrå vil forvalte dem godt, og valgte Fuel som byrå fordi vi lar oss inspirere av den helhetlige, ungdommelige kommunikasjonen deres. I Fuels produksjoner ser vi kundeforståelse og kvalitet samtidig som de klarer å håndtere både store og små utfordringer med fokus på en behagelig handleopplevelse, sier Anja Løvåsen, senterleder i Glasmagasinet.

Varemagasinet er ett av byens eldste og holder til ved Stortorvet i Oslo, der de har hatt sine lokaler siden 1862. Kunder vil finne kjente merkevarebutikker som Kicks, Illums Bolighus, Elkjøp, Heimen Husfliden, Bellas Hus og Adam og Eva her.

Fuel jobber i dag med kunder som Bama, Ringnes, Mills, Kreftforeningen, Salma og Diplom-Is.