Gjorde rent bord under Native Advertising Awards

Schibsted Partnerstudio hentet hjem to gull og fire sølv under årets ​Native Advertising Awards.

Jonashaavik
Partnerstudio-leder Jonas Brynildsrud og innholdssjef Svein Arne Haavik.

– Målet vårt er å være det ledende byrået for innhold i Norge, og da er et viktig bevis på det at vi hevder oss mot de beste i verden, sier en stolt Jonas Brynildsrud, leder i Schibsted Partnerstudio.

Denne gangen tok han og resten av byrået med seg gull i kategorien ​Best Use of Online Media​ for Helsedirektoratet og ​Best Series of Sponsored Articles ​for​ ​Circle K Norge, begge store satsinger som tar sikte på å rådgi og hjelpe corona-rammede nordmenn i hverdag og på ferie i Norge.

Helsedirektoratet
Schibsted Partnerstudio fikk gull for den informative Helsedirektoratet-kampanjen og Cirkle Ks sommerkampanje, samt sølv for Equinor-podcasten i Aftenpostens «Forklart».
Circle K Sommer
Equinor jpg

Partnerstudio ble også tildelt sølv i kategoriene ​Best Native Advertising Strategy (Equinor), ​Best Native Advertising Program B2C ​(Equinor), ​Best Use of AFP Web TV (Helsedirektoratet) og ​Best Use of Podcast ​(Equinor), samt bronse i ​Most Effective Native Advertising Campaign​ (Biltema).

– ​Vi er svært glade for at samarbeidene med mange av våre største kunder anerkjennes som innholdsmarkedsføring på høyt internasjonalt nivå. Ikke minst fordi vi i dette corona-året har kunnet tilby godt og vesentlig innhold til våre lesere, og dokumentert god effekt til våre kunder, sier Partnerstudios innholdssjef, Svein Arne Haavik.