Gjorde rent bord under Native Advertising Awards
Schibsted Partnerstudio hentet hjem to gull og fire sølv under årets Native Advertising Awards.
– Målet vårt er å være det ledende byrået for innhold i Norge, og da er et viktig bevis på det at vi hevder oss mot de beste i verden, sier en stolt Jonas Brynildsrud, leder i Schibsted Partnerstudio.
Denne gangen tok han og resten av byrået med seg gull i kategorien Best Use of Online Media for Helsedirektoratet og Best Series of Sponsored Articles for Circle K Norge, begge store satsinger som tar sikte på å rådgi og hjelpe corona-rammede nordmenn i hverdag og på ferie i Norge.
Partnerstudio ble også tildelt sølv i kategoriene Best Native Advertising Strategy (Equinor), Best Native Advertising Program B2C (Equinor), Best Use of AFP Web TV (Helsedirektoratet) og Best Use of Podcast (Equinor), samt bronse i Most Effective Native Advertising Campaign (Biltema).
– Vi er svært glade for at samarbeidene med mange av våre største kunder anerkjennes som innholdsmarkedsføring på høyt internasjonalt nivå. Ikke minst fordi vi i dette corona-året har kunnet tilby godt og vesentlig innhold til våre lesere, og dokumentert god effekt til våre kunder, sier Partnerstudios innholdssjef, Svein Arne Haavik.