Good Morning gjenoppstår – blir digitalbyrå igjen

Digitalbyrået Good Morning ble startet tilbake i 2009, og etter en fusjon med reklamebyrået Naug & Venner i 2019, med påfølgende konkurs i desember, går gründer Eirik Fjellaksel tilbake til røttene og starter nytt digitalbyrå under navnet Good Morning.

Eirik 1024x1024
I 2019 fusjonerte Good Morning med Naug & Venner og ble Good Morning Naug. Nå vender Eirik Fjellaksel og tre andre kolleger tilbake til det opprinnelige konseptet.

Etter 10 år som digitalbyrå fusjonerte Good Morning med reklamebyrået Naug & Venner i 2019. Det nye navnet ble Good Morning Naug og kongstanken var å tette gapet mellom kreativitet og teknologi.

Selskapet meldte imidlertid oppbud helt i starten av desember.

Nå har gründer Eirik Fjellaksel kjøpt konkursboet for å drive videre, men da uten kunder og ansatte innenfor reklame.

– Vi forlater reklame og går back to the roots og fokuserer 100 prosent på digitale produkter og kundereiser, forklarer Fjellaksel.

Med seg på laget får han Marcus Strömberg som UX/UI designer, og utviklerne Marius Westgaard og Caspar Skripkauskas.

— Det blir et lag med mye erfaring, og som har jobbet inn gode rutiner etter å ha jobbet sammen i flere år, sier Fjellaksel.